TMI TAG

1: Vad har du på dig? En för stor t-shirt och en filt.
2: Någonsin varit kär? Ja!
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Alltså, både och. Har varit jobbigt att behöva såra någon men varit en lättnad för mig själv. Om man får säga det så.
4: Hur lång är du? 160 cm
5: Hur mycket väger du? Väger mig inte ofta alls, sist jag vägde mig visa väl vågen 59,5 eller något sånt. Spelar ingen jävla rolll riktigt. 
6: Några tatueringar? Ja, två stycken! 
7: Några piercingar? Har hål i vänster öra.
8: OTP? Vad betyder det?! Seriöst.
9: Favoritprogram? Tittar inte på tv, bara serier. Då är det Vänner och Gossip Girl som är favoriter!
10: Favoritband? Hm oj, jag lyssnar ärligt typ inte på band. Bara på enskilda artister. Men Kent gillar jag. Och One Direction, haha.
11: Någonting du saknar? Hm, Anna! Det gör jag typ jämt. Även Maria.
12: Favoritlåt? Oj, allt med Håkan Hellström, Kent och Thåström typ. Men gillar också Over Again - One Direction. Ed sheeran har bra låtar också.
13: Hur gammal är du? 25.... Fyller fan 26 i år!!
14: Stjärntecken? Skytten!
15: Någonting du letar efter hos en partner? Har redan en partner!
16: Favoritmotto? Do more of what makes you happy.
17: Favoritskådespelare? Sååååå dålig på sånt här. Vet inte.
18: Favoritfärg? Svart, grå, vinröd, blå, rosa.
19: Hög eller låg musik? Hög!!
20: Vart går du om du är ledsen? Oftast till sängen, vill gärna vara för mig själv.
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Beror på, men kanske 15-20 min.
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Beror helt på vad jag ska göra, ska jag inte fixa mig är jag klar på 5 min. Annars kanske 30 min.
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej! Eller, typ. Men inte slagits.
24: Turn on? Menas det på motsatta könet? I såna fall, markerade kindben, MMMH!
25: Turn off? Såna som tror att dom är något.
26: Anledningen till att du började blogga? Höll på med fotografering och redigering och ville ha någonstans att lägga upp mina bilder.
27: Rädslor? Spindlar och att kräkas.
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Stress typ. Senast i fredags.
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Hm, igår tror jag.
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? Är mitt förnamn och mellannamn.
31: Senaste boken du läste? Tror det var hela den där Elsas Mode serien.
32: Boken som du förtillfället läser? Läser ingen atm.. Men ska köpa Girl Online och Love, Tanya.
33: Senaste programmet du såg? Oj, kollar ju aldrig på tv ju!
34: Senaste personen du pratade med? Niclas.
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Min sambo.
36: Favoritmat? Lax!!
37: Plats du vill besöka? USA, London, Brighton.

38: Senaste platsen du besökte? Gymmet!

39: Är du kär? Jajamän!
40: Senaste gången du blev förolämpad? Oj, jag vet inte? Brukar inte ta åt mig av sånt där så hör väl typ aldrig det heller. Men gör jag det biter jag tillbaka.
41: Favoritsmak på godis? Lakrits!
42: Vilka instrument spelar du? Jag har spelat blockflöjt och saxofon! Men just nu spelar jag gitarr.
43: Favoritsmycke? Använder sällan smycken, men, halsband.
44: Senaste sporten du spelade? Volleyboll!
45: Senaste låten du lyssnade på? Small bump - Ed Sheeran.
46: Favorit raggningsreplik? Håller inte på med sånt.
47: Har du använt den någon gång? Nix.
48: Senaste gången du var med någon? Igår, Maria kom hit.
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Precis vem som helst


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0