GALAXY IS NICE

 
 
HEJ!!

Jag har varit i skolan hela dagen idag. Fixat och grejat med lite i vårt arbetslag. Så nu är vi på banan så att säga, himla skönt!
Jag somnade typ direkt på tåget hem från Uppsala, men vaknade i panik för hela vagnen blev typ tom i Tierp, så jag bara vafan ska man byta tåg?! Men nä, det behövdes inte.
 
Anywyays! Idag har jag glidit runt i mina coola galaxyleggins idag. Nej, jag hade inte min gråa tröja till. Bara så ni vet, hehee. Som jag beställde via candybykeela.se!
Finns himla massa fina saker där som jag vill beställa, men inte nu! Hehe.
 
Jag tänkte också att jag skulle försöka plugga lite nu, men ja, jag har typ, noll ork! Men jag borde verkligen så att bilddelen blir klar någon gång!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0