TO DO LIST STOP MAKING THEM

Hej på er!
Jag ska alldeles strax ta och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen, titta klart på mitt Glee avsnitt och sen sova! 
 
Bara för min egen skulle så ska jag göra en to do list som skall följas imorgon. Japp, you heard me!
Måndag den 13 maj ska jag;
- Vara i Forsbacka 8.00 - 16.00 (Sista VFU-dagen)
- Träna
- Städa
- Laga mat
- Plugga
- Titta på Glee
 
Hoppas morgondagen ger lite fler timmar på dygnet än det brukar så jag hinner med allt det där. Blir tight. Kommer sluta med att jag efter VFU:n kommer hem och skiter i resten och bara tittar på Glee. 
Kanske borde börja belöna mig själv att städar jag köket får jag se ett avsnitt. Sen städar jag sovrummet får jag se ett till.
Tänkvärt!! 
 
Anyways, nu bara skriver jag massa strunt för att jag inte har någon lust att borsta mina tänder. HEHHHE.
VI HÖÖÖRS.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0