SATURDAY MORNING

TJÄÄÄNA!!
Jag tog en sovmorgon idag, vilket var väldigt behövligt. Vaknade dock 8.30 men låg kvar i sängen och kollade på Glee och sen somnade jag om en timme till ungefär. Himla skönt!
Jag och Niclas har hjälpts åt och städat lite nu på morgonen, ska dock fortsätta om en liten stund men tar mig en liten paus. 
Såå anyways. Igår kväll bjöd Marie på tacos och jag tog med mig en flaska rött och gick över. Tittade på lite film och bara va, himla skönt ibland.
Så idag då? Inga större planer tror jag, ska fortsätta och städa, sätta mig och plugga lite kanske och se om man hittar några bra filmer man kan fixa hem. Kanske gå och köpa lite godis om Niclas tillåter ;) 
 
Jajaaa, jag ska också ladda hem nya fonts till Photoshop! Rensade hela datorn för en vecka sedan kanske så har ingenting på den atm. 
Kul inlägg dåååå.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0