KANSKE RÄTT RASTLÖS MEN HIMLA GLAD

Hallå söndag! 
Vilket innebär måndag imorgon och också VFU. Men vad gjorde jag i helgen då? Jo mina vänner.
I fredags var jag himla glad över att det var helg, jag och Niclas lagade god mat och bara myste. I lördags så åkte vi först ut till Bovik på barnkalas, åt bullar och kakor så jag höll på och dö. Ett glas vin slank ner också. På kvällen kom Marie och Siken över hit till mig för att dricka ett glas vin och äta ost, kex, godis och chips. Så mätt som jag var igår har jag inte varit på länge. Mår nästan lite illa idag av allting.
Och söndag idag. Bara slappat i soffan framför Glee. Ska ge mig ut på en liten promenad snart tänkte jag. Är himla fint väder idag så måste passa på ju!
 
Och ja, det var liksom min helg det. Nu är det bara att ladda batterierna för kommande vecka! Kommer bestå av VFU, plugg, plugg, plugg och ändå mera pluggande! Kul va? Längtar tills denna termin är över alltså! Men den 3:e juni, då är det slut! Hur skönt?? Och jag är så nöjd att jag lyckats klara av alla uppgifter som vi haft hitills. Bara två stora uppgifter kvar att få ett G på! YEEY!
HIMLA GLAD TJEJ!!
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0