FREDAG OCH JAG ÄR GLAD

Helloo!
Jag sitter just nu vid mitt nya skrivbord, haha! Jag och Niclas införskaffade en vanlig bänkskiva som vi satte ben på, himla onödigt av mig att impuls köpa ett för två dagar sedan! Haha! Men detta blev mycket bättre och det finns mera plats i sovrummet. Så, nu ska jag försöka sälja det nya skrivbordet, hehe.
 
Anyways! Idag efter VFU:n tog jag mig ut på en springtur. Kändes tugnt i början men efter en stund så bara gick det som på räls. Så jag tänkte, äsch! Jag testar sträckan som är på 4,2 km ungefär. Joggade ett lugnt tempo och vet ni? Jag kom runt! Sprang hela! Väldigt imponerad över mig själv faktiskt. När jag stannade i "mål" log jag som bara den. Himla skön känsla var det. Så nu är jag bara ännu mera taggad att ge mig ut igen! Kanske redan imorgon? Fast en kortare sväng då kanske.
Jaja, jag och Niclas är bara hemma ikväll, jag sitter vid datorn och Niclas grejar med något i köket. Sånt där som inte jag kan, kablar och grejer. Så ska vi väl bara glo på någon film eller så senare. 
Jajaaa, vilket jävla inlägg va! 
 
Nu ska jag fortsätta att spela The Sims och glo runt lite på nätet, hehe.
 
Idag är det ju fredag. Därför var jag glad.
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0