BUSY TISDAG

HEJ HEJ HALLÅ!
Idag har det varit utbildning från 8.00-16.30, min hjärna kommer vara ur funktion när denna vecka är slut. I helgen ska jag sattsa allt på att bli klart med skoluppgifterna. Hinner fan inte på kvällarna, eller, jag hinner men orken är helt gone! Och de är inte så konstigt när det matas in massssvis med information från utbildningen. MEN, om du läser detta mammi, påminn mig att på söndag ska skolan vara klart för sommaren!! 
 
Anyways. Idag fyller ju Niclas år. Jag hade en super bra present idé, men jag var tvungen att kolla om det var intressant, de var det nog men han ville inte ha något. Jag kanske köper något ändå, men som inte kostar lika mycket, hihi. 
Hans föräldrar, mormor & morfar var här och fikade, sen när dom gått så slog jag igång ett träningsprogram som Niclas fixat hem till vårt Nintendo Wii. Åh gud, de var så jobbigt!! Haha! Efteråt ville jag ha kul så jag spela just dance 4 också, haha.
 
Nä, nu ska jag lägga mig och plugga in lite kortkommandon som vi ska ha minitest på imorgon. Bra idé att börja med det nu Sandra... Japp!! 
 
Himla långt och tråkigt text inlägg men ah, de blir så. I sommar LOVAR jag mer bilder!!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0