MY NEW JACKET

HEJ HÖRRNI!!
Sorry att jag inte bloggat på ett tag men har varit lite nere. Nu känns allting mycket bättre faktiskt. Men så kan det vara ibland!
Idag på jobbet gick det riktigt bra, om jag får säga det själv, hehe. Köttade på som fan! Och sen gick jag in på Studentportalen och såg att nu är det "sommarlov"!! Haha! Klarat allt nu!! Himla skönt!
Sen efter jobbet gick jag och Maria på stan, köpte ett par jeans. Men måste testa dom lite mer innan jag bestämmer mig för att behålla dom, hehe!
 
anywaaaays. jag tänkte äta jordgubbar idag, som jag btw köpte typ igår! Men dom va redan möggliggaaa!!! på riktigt?! Vart hur ledsen som helst. Men ah, får väl köpa nya då.
 
Jajajajaa, vi hörs imorgon typ. Ni kan få se bild på min nya jacka så länge, hihi.
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0