LÖRDAG NÄR DEN ÄR SOM BÄST, TYP

TJÄNA!
Värsta härliga dagen har det varit hitills. Lite små ångest över skoluppgifterna men jag gjorde nyss klar de ena. Så nu är det bara två kvar, wihoo!
Spenderade några timmar ute i solen med Marie! Blev pizza också så då joinade Niclas och Thomas också.
Snart ska jag iväg till Ica och köpa nå gott till ikväll. Ska färga håret på Marie och sen ska vi se på den svenska filmen Ego. Undra om man ska köpa lite chips tro, hihi. Och cola. 
 
Jajaaa, vilket jävla inlägg. 
Nu ska jag iväg!! Hörs hörrni!
Är för övrigt jävligt nöjd att jag gjorde ena uppgiften idag. Wihoo! Imorgon ska jag göra klart de andra två! Jag dör så bra jag är, haha!!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0