HEY HO LET'S GO

HEJ HOPP!!
Nu var det himla längesedan, men har typ haft noll ork till att blogga. Jobbar ju hela dagarna verkligen, så när jag kommer hem vill jag bara äta och sova. Haha. Kul sommar jag kommer ha.
Nä men. Igår efter jobbet tog jag och Maria en sväng på stan, jag fyndade tre par byxor för typ 500kr! Hur bra? jag som har noll byxor också att använda, så det tyckte jag kändes himla bra faktiskt.
Sen kom stora syster på kvällen också, vi chillade mest bara då, lagade lite mat, snackade och kollade på film.
Idag tog vi bilen ut till årsunda, hon badade men jag tyckte det var kallt i vattnet så, nä, jag badade inte. Om en liten stund så ska jag fixa mig lite, sminka mig osv, ska iväg på bröllopsfest för några som Niclas känner. Sen ska vi faktiskt gå på bio! Så mysigt!! Bara jag och min älskling. 
 
Nej, ska sätta lite fart här nu så hörs vi lite senare, eller imorgon.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0