NOW I'M JUST SOMEBODY THAT YOU USED TO KNOW

YOOO!!!
Alltså, jag tror inte jag har bloggat på hela juli eller nått?!
Jag har typ fullt upp, skit jobbigt. Hinner inte göra någonting känns det som, fett tråkigt!
I alla fall, sitter på bussen på väg till jobbet nu, kom på då att jag inte bloggat på skit länge så tänkte, äh, slänger upp ett inlägg nu. För jag lever faktiskt!

Idag jobbar jag till 15.30, himla skönt! Sen ska jag hem och packa, fixa och greja en massa, försöka hinna fixa håret mitt också. Färga, slinga lite.

Jag ska försöka bli sjukt mycket bättre att blogga när jag slutar jobba sista augusti. För då börjar skolan igen, längtar ju nästan lite. Och då har jag i alla fall dagar jag kan andas lite på. Det har jag inte nu, hela veckorna jobbar jag, är borta hela dagarna också.


Nä, nu vart detta kanske världens längsta och tråkigaste inlägg! Men som sagt! Allt på bloggen ska fixas! Ny design, bilder, mer inlägg. Det kommer.


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0