I'M SO HAPPY I COULD DIE

Jag har fått i uppdrag av marre att blogga, hon tycker jag suger på det! Right back at yaa! Näråå! Ska göra henne glad och länka hennes blogg imorgon!

Anyways! Vart uppe sen halv 7 imorse, på min lediga dag(!). Men det var nice. Vart frukost med marre på ett litet fik, typ, sen besök hos försäkringskassan, lunch med marre, krillan och Cecilia! Himla mysigt! Sen vart det make over hos mig, klippte av krillan allt hår, marres hår klipptes och min djungel till ögonbryn plockades! Cilia hon kan hon!!

Imorgon ska jag upp tidigt för en powerwalk, om jag är ledig. Men antagligen liksom.
Btw, en skit rolig nyhet! JAG SKA BÖRJA PLUGGA 21 JANUARI!! Mer om det en annan dag!

Bjussar på en bild från mitt braiga nyår!!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0