HIMLA FINT

Hej där!
Jag ligger just nu i sängen och små tittar lite på Pretty Little Liars, har helt glömt att det kommit massor med avsnitt så har himla många att kika på! 
Jag ligger också och väntar på att idol ska börja, har ni hittat någon favorit ännu? Det har inte jag, hehee.
 
Imorgon är det jobb som står på schemat, 8.00-16.30 blir det och på fredag lutar det åt vin med Maria, Hanna & Madelene från jobbet. Kanske hur mysigt som helst! Dom tyckte vi borde göra någonting nu när det är mina sista dagar, håller helt med dom! 
 
Åh, jag ska verkligen försöka ta lite mer bilder till bloggen nu också. Men har fullt upp hela dagarna känns det som men i helgen tror jag nog att en lucka ska finnas för det om inte annat!
Så håll ut. För det gör jag, hehe.
 
Hörs sen!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0