FÄGI HÅRIT

Hej där!
Nu var det några dagar sedan jag skrev här.
Jag sitter just nu med lite färg i håret. Funderar om man ska våga sig på och slinga själv senare? Hm, ingen aning. 
Vi får se hur resultatet blir av detta i alla fall. Hehe.
 
Imorgon står jobb på schemat, 9.30-18.00 tror jag att det är. Hoppas jag är en pigg och glad tjej då men det ska nog inte vara några som helst problem!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Försöker mest att fördriva tiden medan färgen sitter i håret, hehe. 
Undra om man kanske ska göra sig en dip dye istället för slingor? Hm, kanske!:D 
Åh, hatar när jag inte vet vad jag ska göra med mitt hår allt. Hehe.
 
Jajajaaa, nog tjatat om mitt jävla hår! Vi hörs senare, blir det bra kommer ni få se ett resultat!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0