JAG ÄR UTE EFTER EN JACKA, EN SÅN DÄR COOL OCH SNYGG

Hej där på er! Jag vet att det var typ, 10000år sen jag skrev någonting men jag har verkligen inte haft tid!
Men nu när jag sitter och väntar på att min bacon ska tina så tänkte jag, äh fan, slänger upp ett inlägg.
 
Jag sitter på Junkyard nu och kikar på jackor. Jag verkligen älskar ju min knallblå jacka från Burton som jag fick av Niclas i födelsedagspresent, men jag skulle uppskatta att jag kan variera mellan den och en annan. Så nu är jag ute efter någon lite mer neutral kanske. Inte bestämt mig ännu. Och även nu när vi kommer flytta till betydligt billigare boende så känner jag att nä, när lönen kommer denna månad tänker jag unna mig en jacka. Faktiskt. Kanske något mer fint, hihi. Nämen, prio 1 är jacka. 
Dock vet jag ju som sagt inte riktigt vad jag ska välja för någon. Finns ju så himla många fina!! Och vill inte ha en trist vero moda jacka som alla har. Så himla tråkigt att se ut som alla andra i vår ju. Tycker jag i alla fall!
Jag ska kika lite mera på Junkyard så ska jag klippa ihop ett fint kollage åt er med super snygga jackor! 
 
Hörs sen då!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0