INSPIRATION TILL HEMMET :)

 
Jag satt och kikade i nyaste numret av Sköna Hem, och gud vad mycket fins det finns i dom tidningarna alltså. Jag längtar tills man får inreda sin lägenhet/sitt hus precis som man själv vill.
Det som är drygt med en hyresrätt.. Man får inte riktigt göra någonting i dem. Anyway. Jag tog lite halvkassa och trötta iPhone bilder men strunt samma. Inspiration fick jag i alla fall, ville dela med mig till er av det!:)

Dom små, små orden
Postat av: Charlotte

Äh vi har också hyresrätt :) Allt går att ändra med möbler tavlor, textiler och annat småfix!

Svar: Det är i och för sig helt sant! Är ute på jakt efter tavlor osv så förhoppningsvis kommer det kunna fylla upp många tomma utrymmen med sånt. Även framkallning av fina foton ska göras!:)
sandra falkeling

2012-09-18 @ 14:24:17
URL: http://byholborn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0