I'M LOOKING FORWARD TO IT

Japp, ni ser rätt. Hehee.
 
Vi har ju dock en hur bra lägenhet som helst nu, trivs riktigt bra, men vi känner ändå att vi faktiskt skulle vilja ha någonting annat.
I och med att jag inte drar in storkovan liksom så blir den lägenheten vi har nu rätt så dyr i månaden, men den vi ska kika på, på fredag, det är dock en bostadsrätt, vi har hyresrätt nu, så skulle det sänka kostnaderna ganska mycket för oss.
 
Så vi är lite spända båda två, hoppas vi kan tycka den är bra! Behövs lite rust i den osv, mest måla om eller tapetsera men sånt är så enkelt gjort.
 
Sen finns det ju dock en nackdel, skulle vi tycka om den så ja, får vi se hur det blir. Vi har ju 3 månaders uppsägningstid på vår lägenhet nu sen har jag ingen aning om hur det skulle bli med lån. Jag har ju inget fast jobb osv så för min del kan det bli riktigt svårt. Men ja, det kanske är sånt som löser sig!
 
Vi ska i alla fall börja med att kolla på den så får vi se hur det blir sedan!:)

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0