I WANT TO HAVE YOU RIGHT NOW

 
Himla fin fotölj från IKEA som jag så gärna vill ha. I ett annat hem, såklart. Här får den inte plats. När den väl kommer in i mitt hem ska den finnas i sovrummet, wiho. Super fin.
 
 
Vet inte vad det är med mig idag men har världens blogg inspiration typ, helt galet! Brukar annars bara lägga upp 1-2 inlägg om dagen ju, yeah, i'm on fire! Haha!
Jag tog mig en välbehövlig powernap tidigare också, himla skönt var det. Men är redan trött nu igen och ska nog sova tidigt idag!
Imorgon är det jobb 7.30-15.30 i Järbo - bästa stället!

Dom små, små orden
Postat av: Anonym

Jag har ju stolen du vill ha:))

Svar: Jaaa.. Men hur ska jag få den då?;D
sandra falkeling

2012-09-23 @ 19:19:19
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vad fin den var. :)

Svar: Sv; Ja visst är den? Vill så gärna ha den! hehe
sandra falkeling

2012-09-24 @ 14:41:41
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0