BECAUSE TWO CAN KEEP A SECTRET IF ONE OF THEM IS DEAD

Jag är helt fast just nu på att kolla på Pretty Little Liars, seriöst, heheee. Himla bra serie alltså! Visst, de går lite segt framåt med avsnitten men alltså, jag brukar annars bara kolla hela dagarna så pofff!! Så har jag inget och se på sen, haha! anyway, det är skit bra!
NÅGON AV ER SOM KOLLAR PÅ DET?!:)
 
Jag och Niclas hade ingenting att göra idag så vi åkte till Valbo, kom hem med en suuper fin korg och en pläd! Himla nöjd är jag!!:)
Och anledningen till att vi åkte till Valbo var för att Niclas så gärna ville köra nya bilen, haha. Söt.

Dom små, små orden
Postat av: Tove

åh jag kollar :D (ligger lite efter just nu dock)

Svar: Sv; skit bra ju! Haha, ja alltså, jag är bara på säsong 1 än så länge, hehehee
sandra falkeling

2012-09-02 @ 21:34:02
URL: http://tiowe.blogg.se
Postat av: Tove

meen åh nice! vill också ha massa kvar!

Svar: Man får kolla långsamt!;)
sandra falkeling

2012-09-04 @ 21:28:10
URL: http://tiowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0