TAKEN

Hallå på er!
Jaa, behöver jag ens tala om vart mitt arsle är placerat?;) Haha! I soffan såklart! Jag gjorde i ordning en varsin frukt skål till mig och Niclas, han fixade hem filmen "Taken". Och jag säger bara såhär, ni som inte har sett den, SE DEN! SJUUUKT BRA FILM! Men hemsk. Men typ 5/5 i betyg. Svin bra! Ska lätt se "Taken 2" sen, dock hört att den inte är lika bra som ettan men ändå, bara för att.
 
Jaa, annars då? Jag har städat och tvättat massor idag. Känner mig himla mycket piggare men är fortfarande snorig men äh, jag kan inte sitta hemma i soffan hela dagarna för det så, jag har lagt mig tillgänglig för jobb imorgon så hoppas det blir nått! Annars blir det till att tvätta massor imorgon igen! Jaa, vi har sjukt mycket tvätt, tvättkorgen var full så låg fullt med kläder i hela badrummet också, då är det illa! Haha!
 
Hm, vad ska man göra nu då? Ingen aning. Klockan är ju inte direkt mycket såå.. Men blir väl att chilla i soffan, haha! Som om jag inte fått nog av det?! Haha. 
Okej, jag har nog ingenting att skriva egentligen.. Såå, senare maaybe!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0