NEW COLOR ON MY HAIR AND I LOVE IT

Yooo people!
Jag har haft till slut en himla bra dag. MEN, jag har så ont i halsen.. Hoppas det beror på kallsuparna jag fick när jag simmade idag, haha, don't even ask how it happend! 
Anyway, Cecilia kom förbi och skulle hjälpa mig med håret, gick till Kicks och fixade en mörk brun färg och en blekning.
KÖRDE DIP DYE!! Himla nöjd alltså! Vart bättre än jag tänkte faktiskt i och med att Cecilia aldrig gjort det förut. Men vet att hon är himla duktig så litade på henne även fast jag hade ont i magen för jag va så nervös, haha!
 
Bjuder på en liten halvkass bild hur det ser ut. Visar bättre bilder imorgon eller så! 
 
 
Och nu sitter jag i soffan och är alldeles för mätt i magen och dricker cola. Är skit trött.. Hoppas jag är piggare och utan halsont imorgon när jag ska åka på Rättviksmarknaden! 
 
Haha japp, här sitter jag i mörkret och chillar. Hörs imorgon!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0