KANSKE DAGS ATT SÄTTA ETT SKOTT I PANNAN PÅ MIG JAG ORKAR INTE VARA SJUK LÄNGRE!!

Åh, jag har suttit i denna soffa hela dagen idag. Men jag är helt slut som människa. Min hals gör ont, öronen också och så är jag alldeles tung i huvuduet, svettas och är trött.. Ingenting är sådär skit bra som jag vill att det ska vara, faktiskt.
 
Men i alla fall, jag tänkte att jag skulle hoppa in i duschen och försöka känns mig lite fräsch i alla fall men det blir nog svårt, haha!
Jag hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon, men Niclas tyckte jag skulle stanna hemma och vila. Jag ska känna efter imorgon hur det känns. 
 
Jaja, nä som saaagt, duscha nu och sen dö i soffan! 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0