JUST BECAUSE EVERYBODY ELSE IS DOING IT

 
1. Jag hatar spindlar nå fruktansvärt mycket. Dom är så olika snuskiga storlekar och snabba och blä, nää, haha, dom är så äckliga!
 
2. Jag har alltid tyckt att kaffe är sådär super äckligt! Men nejdå, det har ändrats helt! Nu vill jag ha flera koppar om dagen ju! Haha, speciellt med mjölk i. Mums!! 
 
3. Jag har kommit på att jag tror att jag är himla mycket roligare än vad alla andra tycker, haha! Jag skrattar mer än gärna åt mina egna skämt och det är på riktigt, men sen tror jag inte att alla runt omkring tycker att jag är fullt lika rolig, haha!! 
 
4. Jag har två olika klädstilar. Ena dagen älskar jag snygga sneakers, keps och coola tishor, medans vissa dagar vill jag ha tighta jeans, snygg topp och klackskor, haha. Himla konstigt! Fast jag kan dock tycka att man inte behöver ha en och samma stil, kan vara kul att mixa och byta från dag till dag. 
 
5. Jag ÄLSKAR tjejiga serier, riktigt tjejiga serier. Typ Sex and the city, Gossip Girl etc. Egentligen är det nog mest att jag gillar att de flesta såna serier utspelar sig i New York och dit vill jag så gärna åka!! Sen alla fina dyra kläder och skor de har gör mig på något sätt glad, haha! Fjantigt men sant.
 
6. Jag gillar inredning. Faktiskt ganska mycket. Och hur jag gillar att ha det i hemmet passar egentligen inte in med hur folk säkert tror att mitt hem ser ut, haha. Jag gillar vitt, vitt, vitt med fina färger som detaljer. Lite Shabby chic men inte för mycket liksom. Ja, ni förstår. heheheee.
 
7. Jag har hittat precis vad för utbildning och vad jag vill bli när jag blir "stor". Jag vill bli förskollärare. Jag är inte den personen som vill ha ett jobb som du tjänar massvis med pengar på. Jag vill ha ett jobb som jag trivs och tycker om. Har fått upp ögonen för detta och på de flesta förskolorna säger som att de är detta jag ska göra. Himla roligt och det gör mig bara mer motiverad till att jag är inne på rätt spår. 
 
8. Jag har blivit mycket mer öppen för folk som jag inte känner. För några år sedan var jag otroligt blyg för folk som jag inte känner, men jag tror att flytten till Sandviken egentligen var någonting väldigt bra. Jag har ändrats väldigt mycket på den fronten, det känner jag själv. Nu har jag egentligen inga problem alls med att träffa nya folk och vad dom ska tycka om mig.
 
9. Jag skulle så gärna vilja lära mig att spela gitarr. Men jag tror att det kommer vara omöjligt, haha. Kommer aldrig att lära mig hur mycket jag än vill. Jag kan ackord osv men jag vet inte hur man får det till en låt, haha!
 
10. Jag är sämst på att komma på sådana här saker när jag verkligen måste, haha. Slut på ideér nu alltså, haha.
 
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0