I'M ON MY WAY

Hej hörrni!
Jag har jobbat idag 7.30-15.00! Skönt, ska få vara där resten av veckan också, kanoners!! 
 
Anyway, jag sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 19.30 så jag kan få gå och träääna! TRX på schemat idag, kommer vara jobbigt som in i helvete men de äre nog värt! Ska bli skönt.
 
Så skönt, har planer för hela resten av veckan också!
 
Torsdag; Jobb 7.30-15.00, innebandy med Marre & Krillan!
Fredag; Jobb 7.45-14.15, hem och vila och sen hem till Marre och chilla.
Lördag; Bara ta det lugnt, försöka få med Niclas till Stadium outlet i Gävle, sen hem till Elin och fira henne eftersom hon fyller på fredag!
Söndag; Jobb 11.00-18.00, sen bara chillaaaaa. Skön vecka alltså!
 
 
Nä, ska nog byta om nu och om ca 30 min ska jag cykla iväg. 

Dom små, små orden
Postat av: Anonym

Glöm inte högskoleprovet på lördag med:))

2012-10-24 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0