HAD A GREAT NIGHT BUT I HAVE TO WORK IN THE MORNING

Gookväääll!
Jag har precis kommit hem, jag har skrivit högskoleprovet idag verkligen heeela dagen! Sen efter det var det bara hem och via snabbt som faan, sminka sig och byta om, och sen dra till Elin! Där bjöds det på tacos och trevligheter! Men eftersom jag ska upp och jobba imorgon så kunde det inte bli så många öl för min del. Tror det vart 2st bara? Himla bra gjort! Men oj så kul man kan ha ändå utan att dricka massa alkohol!

Nä, så nu sitter, eller ja, ligger jag i sängen och väntar på Niclas, jag tycker alltid det är lite jobbigt att somna ensam, hehee. Men han var ju på väg hem nu så en liten stund till orkar jag nog vara vaken.

Nä, men nu ska jag bara varva ner och läsa lite bloggar, står ju som sagt jobb på schemat imorgon. 11-18 blir det då. Ett himla segt pass på en söndag, men vad gör man inte?:)

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0