GODMORGON JAG HAR INGENTING VETTIGT ATT SKRIVA

Godmorgon! Haha! Lite sent ute är jag väl men ändå, haha!
 
Jaja, jag skulle till tandläkaren idag klockan 11, men så ringer hon och säger att den jag ska till är sjuk, åh, drygt tänkte jag. Fick jag en ny tid i början på november.
Men så är det.
 
Anyway, jag har nyss ätit frukost, macka & oboy! Idag har jag ingenting planerat alls. Jag är så rastlös på att vara hemma nu alltå, fyy. Jag vill jobbaaa! Imorgon ska jag lägga mig tillgänglig och hoppas jag får något jobb, hehe!:)
Nää, får väl vila upp mig på soffan hela dagen idag också då, ska städa köket IGEN, haha! 
Men niclas lagade så god mat igår så det är fan okej att det är stökig, haha. 
 
Ja, vi hörs sen, himla tråkigt inlägg vart det nu! 

Dom små, små orden
Postat av: brander

sv; ja det har du ju rätt i faktiskt! jasså, vadå för coola funktioner ;o ?

Svar: Sv; Ehm, jag läste någonstans typ att man ska kunna ta stillbilder samtidigt som man filmar tex, de låter ju hur awesome som helst om det funkar som det ska!:D sen kan man ta panoramabilder nu också, de funkar dock även på 4S men ändå, haha, mest insatt i det som har med bilder och göra:D
sandra falkeling

2012-10-09 @ 11:38:46
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0