DON'T WAKE ME UP

 
Godmorgon på er där ute! Hoppas att ni får en super bra dag idag!! :)
Min dag startade sådär halv dåligt faktiskt. Bara för att jag är sådär lagomt dryg så ska jag göra en lista på allt som gjorde att dagen startade dåligt och vad jag ska göra för den ska bli BÄTTRE!:D
 
Dagens första dåliga; Vaknar, fortfarande med feber, huvudvärk, snuva och allt som hör till.
Dagens andra dåliga; Jag måste stanna hemma från jobbet.. Det är faktiskt tråkigt!

Dagens första som ska göra det bättre; Jag ringde Hälsocentralen, fick en tid, dock den 16:e, men bättre än ingenting.

Dagens andra som ska göra det bättre; Jag ska försökta ta ork att städa & tvätta. Ja, jag mår så himla mycket bättre när det är städat och fint hemma hos oss. 
 
Dagens tredje både bra och dåligt; Jag ska leta efter ett boende till mig och Niclas, men vi vet inte vad vi vill ha!! SÅ frustrerande! Och utbudet är ju inte sådär jätte stort här i Sandviken.. Tyvärr! Men vi vet i alla fall att vi vill flytta, heheheeh.
 
 
Jag ska vila lite till nu så hörs vi när jag vaknat för 3:e gången idag. Haha japp, måste bara berätta. Inte för det är särskilt kul utan bara för att. Haha!
Jag vaknade första gången av att Niclas skulle gå till jobbet, andra gången vaknade jag när Niclas ringde nyligen och behövde pin-kod till sin jobbtelefon. Och ja, tredje gången blir nästa gång jag vaknar, haha! Kul tjej. Hörs sen!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0