TRÄNINGSFREAK?

Hallååådäär!
Jag och Niclas håller på och gör mat, idag stod köttfärslimpa på menyn, mummmaa!
Jaa, sen ska vi se på film och bara vara. Köpte en fet påse med godis också på Ica, kostade ju bara 3,90kr/hg! Hallooweeeeen party! typ.

Nä, nu ska jag kolla på en trailer för en film vi ska se sen, tror jag. Så hörs vi imorgon!
Om inte kroppen är allt för seg imorgon ska jag gå på ett styrkepass! Woop. Sen blir det nog vila med träning till på måndag!
 
Jag ska nog btw göra en ny kategori som heter "TRÄNING" hihi.

Dom små, små orden
Postat av: brander

sv; Taack :D är riktigt nöjd! har en massa täckisar hemma som jag inte använder.. ett par splitternya. ska nog försöka sälja iväg några. du behöver inga eller ;) ?

Svar: Sv; Vart kirra du dom från och priset?!:D hahah well, egentligen skulle jag behöva, beror ju helt på vad du har för nåra, storlek och pris liksom!:D
sandra falkeling

2012-11-02 @ 01:05:07
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0