KANSKE EN RIKTIGT BRA CHANS

Vet ni vad kära läsare? 
Idag gick jag in på Caty's blogg, (ni vet Caty.nu) för den som inte vet borde verkligen kolla in hennes blogg! Hur awesome som helst är den!
Vilket fall som helst, så skrev hon att hon sökte 6 stycken tjejer till något form av snowboard/skid-projekt! Jag tänkte, nä? men kanske hur coolt som helst? Jag tog mig chansen att slänga iväg ett mail till henne om varför just JAG skulle få vara med i hennes projekt, hihi! 
Och ja, man vill ju hoppas liksom men ändå inte, är nog suuuper många tjejer som skickar in mail för att vara med på detta men ja, nu har jag i alla fall gjort ett försök! 
Så bara ett tips till er där ute som har snowboard eller skidintresse! Släng iväg ett mail till henne du också! 
 
(Nu kanske ni tänker bara, aah vadå? Är hon intresserad av snowboard åkning? Öhm, ja det är jag! Har länge haft funderingar på att jag skulle vilja hitta någon "klubb" eller liknande så man lär sig åka i Halfpipe's och så vidare..) 
 
 
 
 

I ALLA FALL, jag har varit till Valbo och kirrat nytt smink idag och även lämnat tillbaka ett träningslinne från Stadium outlet. 
Jag kanske ska gå på bio idag, får se hur de blir med det, hoppas det! Var så längesen jag var på bio!:D
 

Dom små, små orden
Postat av: Bunny

Wow, lycka till! :D Det vore ju jättekul om du kom med!

Svar: Sv; Tack så mycket!!:D
sandra falkeling

2012-11-02 @ 22:15:44
URL: http://bunnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0