HUR YTLIG ÄR JAG

 
 
Oj, vilken svår fråga... Jag vill ju säga att jag inte är det alls liksom. Men det är jag nog. Jag tänker inte så himla mycket på det och tycker det är en klurig fråga faktiskt..
 
Tyvärr så dömmer man ju folk lite efter hur dom ser ut, dock blir man ju bättre på det med tiden, eller jag i alla fall. Men man bildar en sån snabb uppfattning om en person genom att bara se personen första gången. 
 
Sen är jag en sån person som inte alltid går sminkad, fixat hår och snygga kläder. Jag anser inte att det är nödvändigt jämt faktiskt. Men klart jag också gillar att klä upp mig vissa gånger osv och då vill man ha fina kläder osv. 
 
Jag tittar ofta på vad folk har för skor, hahaha, jätte konstigt jag vet!! Men i alla fall.. de är något jag gör. Har en person ett par snygga skor då tänker jag att fan, hon/han är säkert skit cool! Medans det kommer förbi någon med mindre snygga skor då blir jag bara "eeeh, what? varför köpte hon/han dom ens för?" Jättekonstigt.
 
Men det ligger nog lite i vår natur, vi är ytliga. Det går inte att komma undan. Tyvärr.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0