DISAPPOINTED

Godmorgon på er!
Jag har varit vaken sedan 9.30 ungefär, jag pallrade mig iväg på ett spinningpass på 60min! Ojojoj, svetten bara rann, haha! Men kändes himla skönt! Har tänkt ha en lugn helg denna vecka så jag ska se om de finns något roligt träningspass imorgon också. Så skön start på dagen tycker jag!
 
Anyway, igår var ju jag och Niclas på bio, alltså, jag tyckte inte alls att filmen var bra!! Riktigt besvikelse när det är sista filmen liksom, menmen. Egentligen tycker jag bara att det är första filmen som är riktigt bra. Men nu har jag sett den i alla fall och kommer nog inte vilja se den igen, haha!
 
Jaa.. vad händer idag då? Ingen aning. Uppdaterar er om det senare. Pöss.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0