YOU CAN HATE BUT NEVER BREAK ME

Alltså, vissa saker blir jag så sjukt irriterad på. En så kallad kompis till mig sitter väldigt ofta och spyr galla över sina kompisar på Facebook, att ingen bryr sig om henne osv osv. Hur ska jag, som kompis, kunna hjälpa någon som inte ens talat om för mig vad som är på tok? Seriöst, och att man aldrig hör av sig till henne och hit och dit, men det är ju inte direkt så att hon lyfter luren och hör av sig till mig heller. Jag lider dock inte av det, blir bara så arg liksom. Ena dagen hatar hon alla sina kompisar, typ, nästa dag hyllar hon dom till skyarna?!
Äh, orka bry sig, har viktigare människor att bry mig om.

Sitter på jobbet just nu, har lite rast så dricker en kopp kaffe med mjölk, eller mjölk med kaffe kanske man ska säga?;)
Och idag när jag slutat så ska jag och Elin gå och träna, köpte nya träningsskor igår så ser verkligen fram emot att få använda dom!:)

Och imorgon åker jag och min underbara pojk ner till Vänersborg och hälsar på min mamma och pappa, mysigt! Hörde en tripp till Göteborg kanske blir aktuellt, får se.
Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen käka lunch med kidsen!

Bild på mina nya skor, awesome!!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0