A LOVE LIST ABOUT SANDRA OCH NICLAS

Vad heter ni?
Sandra och Niclas
Hur träffades ni?
Vi träffades första gången på Peace&Love 2009, inget mer med det. Sen har vi stött på varandra ute på krogen och en gång så blev det väl så liksom.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 8månader.
Bor ni ihop?
Nope, men vi letar efter något fint tillsammans.
Har ni barn?
Haha, nej!
Har båda körkort?
Jajjamän, klart dä!
Kommer du ihåg er första kyss?
Nope, inte riktigt men, för många bäärs..
Vem sa "jag älskar dig" först?
Det var Niclas!
Vem är äldst?
Niclas, han är 25, snart.
Vem är längst?
Niclas, såklart. Jäkla långis.
Vem sjunger bäst?
Inte för att skryta men, det är fan jag! haha!
Håller ni varandra i handen på stan?
Oftast inte, tycker sånt är fjantigt.
Vad har ni gemensamt?
Varandra, höhöö, nämen, en del stuffs liksom.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nej, visste enbart vem han var.
Blev du kär vid första ögonkastet?
Vill jag väl inte påstå, men tyckt han är bra jävla snygg i alla fall ett tag liksom.
Har ni nån speciell låt?
Haha, ja! Men säger inte vilken.
Har ni stora framtidsplaner?
Ja, jag tror nog fan det alltså. Det kommer bli så fint, allting.
Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja, några gånger.
Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, tyvärr. Men jag hoppas det kommer.
Vilket är ert bästa minne?
Allting med Niclas är fina minnen, kan inte välja bara någonting.
Vem lagar bäst mat?
Niclas, lätt!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Kanske, lagat lite mat tillsammans, myser framför tv:n/film.
Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Jorå, de gör vi allt.
Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Näädå, inte direkt. Nu bor vi supernäära varandra. Min finaste.

 

Jag älskar dig, mer än du någonsin kommer att kunna förstå. Absolut finast.



Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0