IT DON'T MATTER IF YOU'RE BLACK OR WHITE

IBLAND KAN SMÅ SAKER GÖRA EN DAG SÅ BRA.

Den här veckan känns det som att saker och ting är lite bättre. Inte haft något problem med min mage alls!! Hur bra som helst!

Idag var man ju ledig då passade jag på att cykla hem till marre för promenad och fika! Hon hade bakat lchf muffins till mig så man lära ju smaka liksom!

Imorgon om jag inte jobbar ska jag träffa Cecilia i Gävle en sväng, strosa runt i lite butiker osv! Bara ha allmänt trevligt.

Och på fredag ska jag nog till Gävle igen, men då för att träffa Lina! Känns som resten av veckan kommer bli kanon! Känner mig överdrivet motiverad till saker och ting! Dock är det jävligt bra eftersom det sällan är så, haha!

Nä nu ska jag försöka sova, men är fan svårt att sova själv. Även fast världens bästa är i rummet intill. Jag har det så bra, egentligen. Fan, ska sluta klaga alltså på små saker.
Godnatt!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0