I'M SO PROUD JUST SO YOU KNOW!

Hallå där!
 
Eftersom jag var ledig idag passade jag på att ta en promenad på morgonen, eller ja, vid lunch tid! Blev 6km idag bara. Men det är bättre än ingenting. Igår gick/sprang jag och Marre över en mil! Sjukt nöjd!
 
Sen har jag även gjort lite lunch, blev lax+sås+gurka. Gottigt!
 
Vad har jag för planer för resten av dagen då tro? Well, som det ser ut nu så ska jag nog städa lite, plocka undan massa osv. Kanske gå och handla, eller om jag ska ta det imorgon, inte bestämt än. Kanske träffa upp Marre för en kaffe nere på stan, vi får se :)
 
Nu blev det sånt där tråkigt inlägg utan bild igen, haha, men äh, jag fixar det till något annat inlägg! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på lite Big Bang Theory!:)

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0