IF I USED TO LOVE YOU BABY AIN'T NOTHING LIKE I'M LOVING YOU NOW

Godmorgon!
Blir mobilbloggning nu igen eftersom jag inte kommer åt bloggen via datorn..

Anyway! Midsommar vart en helt okej kväll! Drog till Niclas kompis Johan och va där hela kvällen, bra sällskap, spelade kubb och blev en del drickande, riktigt trevligt faktiskt!
Igår mådde man dock lite som man förtjänade, haha, men lätt värt! Idag är det söndag och jag har ingenting planerat, ska jobba imorgon, skönt! Så ska nog bara bli en riktig slappar dag!
Försöka få fart på bloggen och i värsta fall får jag väl skapa en ny..
Hörs sen!:)

Bjuder på en bild på min fina pojke från i fredags, haha, ser ju skapligt nöjd ut iaf!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0