I WANNA BE SOMEBODY BE SOMEBODY SOON

Hallå där!
Har precis varit iväg och storhandlat med Niclas, skulle gjort det igår men det blev inte av. Så nu är kylen och frysen rätt så full igen, haha!:)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, ska troligtvis ut och springa med Marre när hon slutat jobba, är nog det jag vet

Ska göra i ordning lite lunch strax också. Handlade en massa så vi skulle göra tacos i helgen men vi vart alldeles för sugna på det nu så det blir till lunch istället!:D Gott!!
Nä, ska börja fixa i ordning det nu så skriver jag lite mer senare!:)

Dom små, små orden
Postat av: Tove

sv: haha jamen det blir lätt så. den nyaste tröjan man köpt används mest. oftast :P

Svar: haha true story!
sandra falkeling

2012-06-28 @ 19:30:18
URL: http://tiowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0