I THINK I JUST WANNA EXPLODE!!

Har ni någon gång känt att ni har kommit till en punkt där allting bara är skit? När man känner att alla människor runt omkring en inte längre ger någon energi till en längre. När man enbart går runt och stör sig på allt och alla utan att säga någonting till personen i fråga?
 
Har kommit in en sådan period just nu. Jag känner att dom flesta människor runt omkring mig bara tar energi ifrån mig, ger ingenting tillbaka. Vad jag har "lärt" mig så är det väl ändå så att kompisar ska ge energi, inte ta?
Vad gör man egentligen åt en sådan sak?
Jag är en person som är lite konflikträdd, jag behåller ofta saker och ting inom mig istället för att ta upp det bara för jag är "rädd" för att personer ska bli sur eller irriterade på mig. (Tycker inte om sånt)
Men i alla fall, hur lägger man upp sådant på ett schysst sätt utan att personen ska bli arg? Och anledningen till att jag inte säger något är att jag VET, att det spelar ingen roll hur jag lägger upp det så kommer personen i fråga bli arg och irriterad på mig.
 
Jag tycker sånt här är sjukt förvirrande och jag vet egentligen inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag kommer nog snart enbart börja hålla mig inomhus och hemma för att slippa sånt där skit.
Och skulle man återigen, säga någonting skulle man få så mycket skit av personen att man undrar hur bra kompisar vi egentligen är. Jag känner inte att jag vill berätta allting för dig längre, när jag får reda på att du ljuger för mig.
 
Sådant gör att det gör det väldigt svårt att lita på folk, och så undrar dom såklart varför? Jag säger inte att jag är världens bästa kompis, för det är jag inte, absolut inte. Jag är världens tönt egentligen eftersom jag bara håller käften om det här istället för att ta upp det, va är det för jävla sätt? Men när man vet att det inte kommer göra någon nytta så känns det som det kvittar.
 
Ja, kanske världens drygaste inlägg, jag kommer inte ens orka läsa igenom hela inlägget så det kanske står samma sak två ggr, haha! I alla fall, ibland är det bara skönt att få skriva av sig lite grann.
Just remember, life ain't easy.

Dom små, små orden
Postat av: Anonym

Människor som suger energi från en hela tiden ska man inte umgås med. Vi höres i luren.Kramis!!

2012-06-28 @ 09:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0