I LOVE THESE JEANS AND TODAY I BOUGHT THEM!!

Gookväll! Typ!
 
Jag och Niclas har precit kollat på en film, "man on a ledge" heter den. Helt okej film. Handlar om en kille som är oskyldigt dömd för han stulit en diamant och vill sen bevisa för alla att han är oskyldig så han hotar med att han ska hoppa från ett högt hotell tak medans hans bror och broderns flickvän bryter sig in för att ta diamanten så de kan bevisa att han är oskyldig.
Något sånt, haha, jag är sämst på att beskriva filmer. I alla fall skulle jag ge filmen 3 av 5.
 
Anyway! Tidigare idag satt jag inne på Junkyard.se och kollade runt! Ingen kan väl ha missat deras super rea?! Jag kikade i början av veckan och tänkte då klicka hem ett par Humör jeans, velat ha såna jag vet inte hur många år, anyway, jag gick in idag och chansade på att de fanns kvar, och självklart! 45% rabatt fick jag på dem! Hoppas fan i mig att dom passar när jag får hem dom också!
 
Valde ett par svarta eftersom jag tyckte inte de andra va så jääkla snygga i färgen! Woop woop.
Kanske inte världens bästa tillfälle att köpa jeans men fan, dom är föör snygga. Jag vill att det ska bli måndag, eller ja, tisdag typ nu så jag kan få hem dessa!:)
 
 
Har en känsla av att, passar jeansen, kommer jag bo i dem jääämt! Jag dör. Dom är coola!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0