FUCK ME. I WANTED TO BE THERE TOOO!!

På tal om någonting helt annat.
 
Något jag är sjukt jävla arg på mig själv över är att jag inte varit på Peace and Love detta år. Hur mycket bra artister var det inte där då?! Kanske hur många som helst!
Men mitt snåla jag tyckte inte riktigt att det va värt 2000 spänn för det, tyvärr. Plus, igen, att jag troligtvis inte hade haft en enda kotte att åka dit med. Livet är fan inte alltid bra.
 
Igår, om jag minns helt rätt, så spelade Kent. Jag hade väl också velat sett det? Och Thåström? Och Lars Winnerbäck och massa annat jäkla bra! Och typ Rihanna bara för att.
Jag försöker intala mig själv att jag är för gammal för festivaler men fan, blir man någonsin för gammal för att campa med huuur mycket folk som helst, lyssna på musik hela dagarna och dricka öl? Nää, tror inte det!
 
Säger detta varje år men fan!! NÄSTA ÅR SKA JAG VA DÄR!! 
Bara så ni vet. Men jag är inte bitter, haha! Lite kanske. Såna här saker är det enda som gör mig avundsjuk, när folk åker iväg på saker jag också vill göra, haha.
 
Men om man säger såhär, alla som varit där har säkerligen haft världens bästa vecka hitills 2012! Förutom att ett x antal personer blev träffade av blixten, inte nice!
Skitsamma! Jag hoppas alla som varit på Peace and Love haft det awesome och att man lämnar Borlänge med ett jävla leende på läpparna!:D
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0