CAUSE LIFE IS PRETTY AWESOME RIGHT NOW, AND I LOVE IT

Hallå där!
Sitter just nu hemma på soffan efter en jobb dag! Vart 7.30-13.00, skippade rasten så gick hem en timme tidigare för att det knappt var några barn på förskolan. Super trevlig personal! Det gillas!

Anyway, planerna för idag är att åka in till Gävle och grilla med Lina och även ta några glas vin! Sen ska vi nog ner vidare på stan och sätta oss på någon uteservering och bara chilla! Kommer bli en kanon kväll skulle jag tippa på!
Är så himla fint väder nu också och det gör mig ännu piggare!

Och den här veckan har jag ändrat en del på mina kostvanor och kan säga redan nu att jag märker av det! Är så mycket piggare om dagarna! Så det kommer jag fortsätta med ett bra tag nu alltså. Var riktigt längesen jag kände mig såhär pigg om dagarna. Förr när jag jobbade tog jag gärna en powernap när jag kom hem nu är jag alldeles för pigg för att göra det, woho! Hur bra? Somnar i bra tid också och är pigg när jag vaknar. Livet är rätt bra just nu.

Nu ska jag nog läsa vidare lite bloggar och sen om en stund fixa i ordning mig lite! Ha en bra kväll allihopa!

Dom små, små orden
Postat av: felicia

SV: Ja älskar junkyard! Tackar :3

2012-06-09 @ 18:48:51
URL: http://diza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0