AFTER ALL WE HAVE DONE IT'S STILL RUNNING IN OUR VEINS

Hallå där!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag men har haft fullt upp!
Dagen började med ett besök på Gävle sjukhus, gick bra. Dom hittade inga som helst fel, tyvärr.. eller ja, känner lite så för jag vill ha ett svar.
Sen åkte jag och Niclas till Valbo och spenderade lite pengar på IKEA, ny tvbänk, kuddar till soffan, galgar och lite sånt kom vi hem med, super bra! Så nu har det blivit en liten förändring i hemmet, känns skönt faktiskt.
Resten av dagen har spenderats med att bygga ihop möbeln och flytta om och greja en massa, lillasyser kom även på besök med lite jordgubbar!

Nu ska jag spendera resten av kvällen i sängen, min mage mår inge bra just nu. Skulle aldrig ätit den där pizzan jag var så sugen på.. Skyll dig själv Sandra! Åh.

Jaja, vi hörs imorgon!:) Godnatt.

Dom små, små orden
Postat av: SOFIASTICATED

Bloglovinbyte? :)

KRAM

Svar: Ehm, haha, jag tror inte jag har registrera min blogg där faktiskt:) kanske borde göra det:D
sandra falkeling

2012-06-21 @ 22:38:36
URL: http://sofiasticated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0