PRINCESS OF CHINA

Halloj!
 
Nu har jag varit ute på min runda, 30 minuter tar det sammanlagt, sen brukar jag köra lite övningar på pilatesbollen hemma. Skönt!
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag spendera resten av kvällen i soffan. Kanske med lite glass? ;) Gottigt!!
 
Här är i alla fall en sådär halv dålig bild på halva min outfit idag. Och ja, jag brukar inte orka göra mig sådär skit snygg på morgonen bara för att vara med barn som lortar ner mig ändå, typ.
Till den äckliga gamla tröjan körde jag bara på svarta leggins.
 
 
Och imorgon hoppas jag innerligt att mitt paket från Junkyard kommer! Köpt så awesome kläder ju. Haha! Hörs senare!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0