NEVER MAKE A PROMISE IF YOU CAN'T KEEP IT

Hallå där!
Idag har jag jobbat, 7.30-11.30, jäkla sköna pass egentligen. Men hade ju faktiskt inte tackat nej till lite fler timmar, men anyway! Skönt och jobba lite i alla fall.
Nu har jag precis ätit lunch, la mig i sängen och vilade lite när jag kom hem, så om ett litet tag så ska jag och Krillan ta oss till Högbo och köra ett litet pass, kommer bli nice! Inte sprungit på hur länge som helst känns de som.
Måste komma igång och försöka hålla dom där 3 dagarna i veckan annars blir de ju ingenting av mig.. Haha!
Nä, ska kika ett avsnitt av O.C och så LOVAR jag att jag ska köra ett bättre inlägg efter jag tränat! Puss och hej leverpastej.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0