WHO EVER SAID MONEY DOESN'T BUY HAPPINESS DIDN'T KNOW WHERE TO SHOP

Helloo there!
 
För en stund sen kom jag hem från Niclas mormor&morfar, har sedan dess slängt in en maskin med tvätt och även städat undan en del här hemma, behövdes verkligen! Men flera maskiner med tvätt skulle behövas köras men jag orkar inte.
 
Anyway, jag är skit hungrig. Ska hem och käka hos Niclas föräldrar men ingen aning om när det blir... Hoppas på snart i alla fall. Grillat, mums!
 
Om jag hinner hem sen så ska jag även ut och springa, men får se när jag är hemma igen. Svårt att veta, höhö.
 
Jaja, imorgon står jobb på schemat igen, kör ett pass på 09.30-17.00. Har jag tur kanske jag får några fler veckor, bara att hålla tummarna!
Ska även försöka ta mig till gymmet efter jobbet då också.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0