WHAT WOULD YOU DO IF YOU KNEW

Helloo there!
Idag har jag jobbat igen, slutade dock tidigt faktiskt så efter jag kom hem gick jag till gymmet.
 
Idag vart det träning som;
Löpning & powerwalk 6km. Sprang runt 4,5km och gick resten.
Magövningar.
Armar & bröst.
 
Hoppas att jag kommer ha träningsvärk imorgon, haha! Tycker de är jäkligt skönt!
 
 
Imorgon står det rätt många bud framme vad man ska göra på kvällen alltså.. ingen aning, kan inte bestämma mig.
Ska i alla fall jobba till 16.30.
Sen, ska man grilla med Niclas och hans kompisar, ha vinkväll med Lina, träna eller bara chilla? Haha. Svårt val!
Gör det valet imorgon.
 
Nu ska jag strax sova i alla fall, tidigt jag vet, men ska upp och jobb imorgon igen! Känns skönt att jag jobbar 40tim/veckan nu dessa två veckor, bra peningar.
 
Hörs imorgon!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0