LIGHTS WILL GUIDE YOU HOME

Helloo!
 
Inatt har jag sovit som en riktig gud alltså, haha! Så skönt, vaknade upp hur pigg som helst. Dock har jag inte gjort någonting vettigt idag men i alla fall. Det kommer.
 
Tänkte ta mig till Ica snart och handla hem lite mat till hemmet, behövs om man säger så. Och så måste jag kolla efter ett minneskort också, hoppas Ica Maxi har sånt! Dör utan Spotify i mobilen ju, haha!
 
Sen när jag kommer hem ska jag slänga i ett par maskiner med kläder också.
Roligt inlägg, haha! Men jag ska verkligen försöka bli bättre med bilder nu alltså, sjukt längesen jag slängde upp en bild ju!:O
 
jaja, vi hörs sen!:)

Dom små, små orden
Postat av: Nathalie Flisbäck

Hej :) Halkade in här. Vilken trevlig blogg du har :) Kika gärna in till mig med, du kanske gillar min med :) Ha en bra dag kram www.hemunderbarahem.blogg.se

2012-08-06 @ 10:06:27
URL: http://www.hemunderbarahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0