I WAS ON A LITTLE TRIP WITH SOME FRIENDS

Hallå där hörrni!
Ursäkta att jag inte uppdaterat någonting men jag har varit i Stockholm sen i tisdags, kom hem igår på kvällen och hade inte riktigt någon ork att blogga då.

I alla fall, Stockholm var riktigt trevligt. Spenderade tisdagen på Gröna Lund och åkte massor av karuseller, gick ut och käkade på kvällen och tog en varsin öl. Riktigt nice.
På onsdagen gick vi på stan i några timmar och kollade i butiker, hittade inte direkt så jätte mycket men det jag fick med mig hem var nice!

Idag ska jag försöka ta mig till gymmet och träna lite, usch, känner mig så slapp, haha! Men äh, tar det till eftermiddagen!:)
Hörs sen.

Dom små, små orden
Postat av: anonym

sv; haha jo, modigt och lite dumdristigt kanske. Jätte tur att inget hände, och det kändes faktiskt underbart att alla inte är elaka eller måste få något tillbaka för en tjänst. Jag har hopp för mänskigheten haha

och tack så jätte mkt, detsammma. Hoppas du tittar in igen, eer fökjer mig via bogovin! :D

Svar: SV; Jag håller helt med dig där! I såna där situationer får man lite hopp om mänskligheten och inser att varenda person man träffar är inte svin, vissa är bara schyssta!:D
sandra falkeling

2012-08-02 @ 13:54:32
URL: http://honestlynoidea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0