I WANT YOU TO KNOW HOW THINGS CAN FEEL KEEP YOU AWAY FROM WHAT IS OUT THERE

Jag är så jäkla tråkig nu för tiden med mina inlägg alltså. Herregud.
 
Men vad ska jag skriva om, vad jag käka till frukost, när jag klev upp ur sängen i morse eller kanske vad jag gjorde för exakt 3 år sen? Öh, nej tack. Haha!
Ironi där.
.
 
Jag har jobbat idag, det är alltid nice med peningar och kul jobb vettni. Och imorgon har Elin varit supersnäll så jag får låna hennes bil till jobbet imorgon! Slipper jag vänta i två timmar innan jag börjar, kanoners!
Anyway, jag vet inte vad jag ska skriva. Ska träna imorgon har jag bestämt också. Kuligt.
 
Nä, vi hörs imorgon. Jag ska kolla serier och sen sova! Natti!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0