I THINK I MIGHT NEED SOM HELP..

Hallå där ute!
Jag är helt död idag, shit alltså.. Vet inte hur jag kan vara så här trött som jag är idag men i alla fall, jag har jobbat och även fast jag behövde lite extra timmar så sa jag faktiskt ifrån det idag, jag orkade faktiskt inte. Men så är det ibland.
Imorgon är det jobb återigen, 7.30-16.00, jag hoppas nästan dom nämner någonting om nästa vecka imorgon eller på fredag, heheee. Hade vart skönt att få komma tillbaka dit igen när man vet att de behöver hjälp!
 
 
Anyway, jag var och fyndade lite fina inredningsprylar idag på Önska och Dollarstore, hehehee. Men använde presentkortet på Önska som jag fått av mormor så det vart jag glad över.
Kikar ni i inlägget nedan kan ni se några små saker jag skaffade idag. Visar resten någon annan dag.
 
Nu ska jag kolla serier och sen sova! Natti!

Dom små, små orden
Postat av: Liborius

nej jag har haft en dålig dag idag...haha vaknade kanske på fel sida:P hoppas morgondagen blir mycket bättre!

2012-08-15 @ 21:32:07
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: sanna

SV: Härligt!
Jag mår bra jag med:)

2012-08-15 @ 22:51:58
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0